Leje af festlokaler

Kulturstationen Vanløse ligger centralt 1 min fra Vanløse station/metro/bus.

Huset har stor p-kælder og adgang til tagterrasse.

Huset har lokaler i mange størrelser.

Kvansalen: op til 99 gæster

Festsalen: op til 60 gæster

Flexsalen: op til 199 gæster

Kultursalen: op til 50 gæster

Hvis du er interesseret i at leje et festlokale i Kulturstationen Vanløse

Tak for din interesse for at leje et festlokale i Kulturstationen Vanløse. Nedenfor er en beskrivelse af de forskellige lokaler. 

Fremvisning af lokaler

Du har mulighed for at booke en fremvisning af lokalerne, hvis du ønsker at se dem. Her får du også mulighed for at stille alle de spørgsmål, du måtte have. Book en fremvisning på booking@oasen2720.dk og få sendt yderligere detaljer om leje af festlokaler i Kulturstationen Vanløse.

Generelt for alle festlokaler i huset

Alle lokaler lejes fra kl.9 til kl.03. Dvs man kan råde over lokalet fra kl.9 om morgenen på festdagen og man skal forlade lokalet i rengjort stand kl.03 næste morgen. Disse tider kan ikke ændres med mindre man tilkøber ekstra timer.

Mulighed for at medbringe egen mad og drikke

Du kan leje festlokale med køkken og selv medbringe både mad- og drikkevarer. Du får dit eget køkken. Et køkken indeholder al service til 100 personer, kaffemaskine, industriopvaskemaskine, ovn, kogeplader, køleskab, fryser.

Det man selv skal medbringe er: gryder, pander, viskestykker, karklude.

 

Rengøring efter arrangement

For alle festlokaler gælder følgende, når arrangementet er slut:

Borde og stole skal sættes tilbage i standardopstilling, som da lokalet blev modtaget.

Gulvet skal fejes. Gulvvask er inkluderet i lokalelejen. Hvis der spildes på gulvet under festen, skal der naturligvis rengøres det spildte.

Døre ud mod tagterrassen skal låses – hvis man har lejet Kvan/Flexsalen.

Døre til festlokaler smækkes.

Affald skal bæres ned i skralderum.

Tomme flasker og dåser bortskaffes. Huset råder ikke over flaskecontainer.

Ved leje af køkken: opvask, sætte al service på plads i de rette skabe og skuffer, aftørring af køkkenborde, lukke opvaskemaskine ned – inkl. tømme maskinen for vand og slukke den, rense vask.

Har man lejet begge køkkener, skal det korrekte antal service sættes på plads i hvert køkken.

Køkken skal låses af.

Nøglen skal hænges i nøgleskabe ved udgangsdøren. Kode udleveres sammen med lejekontrakt

Ønsker man at forlade arrangementet uden ovenstående opgaver er der mulighed for, at tilkøbe ekstra slutrengøring + oprydning. 

Overholdes aftalerne ikke, kan der sendes en efterregning eller modregnes depositum

 

Mulighed for ”All Inclusive” løsning

Du kan planlægge din fest uden selv at skulle stå for noget, ved at vælge ”All Inclusive” løsningen. Her får du leje af festlokale inkl. køkken, bordopstilling, borddækning og pynt, køkkenpersonale, oprydning, rengøring mm. Du kan vælge selv at stå for mad og drikke eller du kan tilvælge at købe det med fra Oasens køkken i din All Inclusive løsning.

 

Kvansalen:

Op til 99 gæster. Lokalet leveres inkl. borde og stole til egen opstilling. Når arrangementet er slut skal borde og stoles sættes tilbage, som da lokalet blev modtaget. Lokalet indeholder projektor og musikanlæg, som kan tilsluttes mobil, IPhone, bærbar mm. Husk omformer, hvis du f.eks bruger Mac. Lokalet har direkte adgang til tagterrasse.

Lokalet lejes fra kl.9-03

Pris: 6800 kr uden køkken, 7800 kr inkl. køkken

Tilkøbsmuligheder:

– Bordopstilling før fest: 600 kr

Inkluderer: der opstilles borde og stole i den opstilling, der ønskes til festens afholdelse, så de står klar ved ankomst.

– Borddækning, 2800 kr

Inkluderer: dug, servietter, lys, blomster mm. Farver tilpasses arrangørens ønsker.

– Oprydning/slutrengøring efter fest, 3000 kr

Inkluderer: borde/stole sat på plads, oprydning af festlokale, rengøring af lokale og køkken, bortskaffelse af affald/tommer dåser og flasker

– Ekstra timer indtil kl.14 næste dag: 2000 kr

– Ekstra timer dagen før fra kl.18: 2000 kr

– All Inclusive: lokaleleje, bordopstilling, borddækning inkl. Pynt, rengøring/oprydning efter fest, personale til madhåndtering/opvask/afrydning kl.17-03: 25.000 kr

 

Festsalen:

Op til 60 gæster. Lokalet leveres inkl. borde og stole til 60 pers opstillet i langborde. Borde og stole kan flyttes, men skal sættes tilbage i standard opstilling inden aflevering af lokalet. Lokalet indeholder projektor og musikanlæg, som kan tilsluttes mobil, IPhone, bærbar mm. Husk omformer, hvis du f.eks bruger Mac.

Lokalet lejes fra kl.9-03

Pris: 3800 kr uden køkken, 4800 kr inkl. Køkken

Tilkøbsmuligheder:

– Bordopstilling før fest: 500 kr

Inkluderer: der opstilles borde og stole i den opstilling, der ønskes til festens afholdelse, så de står klar ved ankomst.

– Borddækning, 1900 kr

Inkluderer: dug, servietter, lys, blomster mm. Farver tilpasses arrangørens ønsker.

– Oprydning/slutrengøring efter fest, 2500 kr

Inkluderer: borde/stole sat på plads, oprydning af festlokale, rengøring af lokale og køkken, bortskaffelse af affald/tommer dåser og flasker

– Ekstra timer indtil kl.14 næste dag: 1500 kr

– Ekstra timer dagen før fra kl.18: 1500 kr

– All Inclusive: lokaleleje, bordopstilling, borddækning inkl. Pynt, rengøring/oprydning efter fest, personale til madhåndtering/opvask/afrydning kl.17-03: 20.000 kr

 

Kultursalen:

Op til 50 gæster. Lokalet leveres inkl. borde og stole til 50 pers opstillet i langborde. Borde og stole kan flyttes, men skal sættes tilbage i standard opstilling inden aflevering af lokalet. Lokalet indeholder projektor, som kan tilsluttes bærbar. Husk omformer, hvis du f.eks bruger Mac.

Lokalet lejes fra kl.9-03

Pris: 3800 kr uden køkken, 4800 kr inkl. Køkken

Tilkøbsmuligheder:

– Bordopstilling før fest: 500 kr

Inkluderer: der opstilles borde og stole i den opstilling, der ønskes til festens afholdelse, så de står klar ved ankomst.

– Borddækning, 1500 kr

Inkluderer: dug, servietter, lys, blomster mm. Farver tilpasses arrangørens ønsker.

– Oprydning/slutrengøring efter fest, 2500 kr

Inkluderer: borde/stole sat på plads, oprydning af festlokale, rengøring af lokale og køkken, bortskaffelse af affald/tommer dåser og flasker

– Ekstra timer indtil kl.14 næste dag: 1500 kr

– Ekstra timer dagen før fra kl.18: 1500 kr

– All Inclusive: lokaleleje, bordopstilling, borddækning inkl. Pynt, rengøring/oprydning efter fest, personale til madhåndtering/opvask/afrydning kl.17-03: 18.000 kr

 

Flexsalen:

Op til 199 gæster. Lokalet leveres inkl. borde og stole opstillet i den ene del af lokalet samt ekstra borde og stole til egen opstilling i den anden del. Når arrangementet er slut skal borde og stoles sættes tilbage, som da lokalet blev modtaget. Lokalet indeholder projektor og musikanlæg, som kan tilsluttes mobil, IPhone, bærbar mm. Husk omformer, hvis du f.eks bruger Mac. Lokalet har direkte adgang til tagterrasse

Pris: 10800 kr uden køkken, 12800 kr inkl. 2 køkkener

Tilkøbsmuligheder:

– Bordopstilling før fest: 1000 kr

Inkluderer: der opstilles borde og stole i den opstilling, der ønskes til festens afholdelse, så de står klar ved ankomst.

– Borddækning, 3500 kr

Inkluderer: dug, servietter, lys, blomster mm. Farver tilpasses arrangørens ønsker.

– Oprydning/slutrengøring efter fest, 4000 kr

Inkluderer: borde/stole sat på plads, oprydning af festlokale, rengøring af lokale og køkken, bortskaffelse af affald/tommer dåser og flasker

– Ekstra timer indtil kl.14 næste dag: 2000 kr 

– Ekstra timer dagen før fra kl.18: 2000 kr

– All Inclusive: lokaleleje, bordopstilling, borddækning inkl. Pynt, rengøring/oprydning efter fest, personale til madhåndtering/opvask/afrydning kl.17-03: 32.000 kr

 

Særligt for ungdomsfester – max 99 gæster

En ungdomsfest:

18 års fødselsdage, fester for unge under 25 år, folkeskole dimmissionsfester mm.

  • Lokalet kan overtages kl.18 til evt oppyntning/klargøring.
  • Festen må starte kl.21 og skal være lukket ned og lokalet forladt kl.03.
  • Vagterne skal have komplet gæsteliste og alle gæster skal fremvise ID ved ankomst.
  • Der må ikke inviteres gæster, som ikke står på gæstelisten.
  • Vagterne kan bortvise gæster, der ikke hører til festen, og lukke festen hvis nogen opfører sig uhensigtsmæssigt, laver hærværk på huset eller indtager/sælger stoffer
  • Vagterne er supersøde, og er der for at give JER og jeres gæster en god festoplevelse

   

  • Der er ikke adgang til køkken eller service, så medbring selv glas, vandflasker mm.
  • Toiletterne må ikke benyttes til køkkenfacilitet såsom at lave drinks mm.
  • Der er borde og stole til rådighed i lokalet.
  • Der må ryges og trækkes frisk luft på tagterrassen. Rygning er ikke tilladt indendørs.
  • Tagterassen må ikke benyttes til fest og musik.
  • Efter kl.22 skal dørene ud mod terrassen være lukket, når der spilles musik
  • Der er musikanlæg i lokalet, hvortil der kan tilsluttes mobil, pc, IPad mm.
  • Man må gerne medbringe eget musikanlæg/band.
  • Toiletter og husets andre faciliteter skal behandles med respekt.
  • Ved opkast eller andet på toiletterne skal der øjeblikkelig tørres op.
  • Festen skal foregå i festlokalet og ikke på gangen eller terrassen.
  • Der skal tages hensyn til andre gæster og fester i huset.
  • Depositum tilbagebetales efter arrangementets afholdelse, såfremt der ikke er skader på hus eller inventar.

Pris: 27.000 kr

Prisen inkluderer: lokaleleje kl.18-03, 2 vagter kl.21-03, check in af gæster, oprydning og rengøring samt bortskaffelse af tomme dåser og flasker efter festen, mulighed for at invitere op til 99 gæster, mulighed for selv at medbringe drikkevarer.

 

Kontakt info, hvis du ønsker at vide mere om festlokalerne i Kulturstationen:

booking@oasen2720.dk

 

Med ønsket om et godt arrangement

Mvh Gitte Hedeby