Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Oasen2720
Enkelmandsvirksomhed
32641407
Frode Jakobsens Plads 4, 1. sal, 2720 Vanløse info@oasen2720.dk
40266959
2010

Betaling
Oasen modtager Dankort.

Den gældende pris er den pris, som på tidspunktet for bestillingen er angivet i den samlede oversigt over ordren, inden du accepterer. Alle opgivne priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms (25 %).

Vi accepterer følgende betalingsmidler: Dankort / Visa Dankort Du kan også komme op i Oasen og betale for dit køb. Her modtager vi også Mastercard, Maestro, Visa Electron & American Express.

Levering
Du modtager din billet på mail indenfor 1-2 dage. I travle perioder kan leveringstiden være lidt længere.

Der er ikke leverings omkostninger på dit køb.
Du skal printe billetten og medbringe, når du kommer til Oasen.
Du kan også fremvise den på din mobiltelefon.
Du har også altid mulighed for at komme op i Oasen og afhente din billet.

Særlige vilkår
Der er ingen særlige vilkår

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) Når du har afgivet din ordre, og Oasen har modtaget din bestilling, sender vi straks en ordrebekræftelse til dig pr. e-mail, som indeholder dit ordrenummer.

Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for mad og drikkevarer.

Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse.

Hvis du fortryder dit billetkøb senest 4 dage før den dato billetten skal indløses, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi hører gerne fra dig, hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med din bestilling eller vores service i øvrigt. Hvis du har en klage, kan du sende den til os via e-mail til info@oasen2720.dk.

Hvis der er noget galt med tjenesteydelser

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen kan du kontakte vores os på info@oasen2720.dk Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.

Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]